Pozycjonowanie wizytówki Google

Na wstępie przypomnijmy, że do niedawna posługiwaliśmy się nazwą wizytówka Google Moja Firma, a od 2022 r. używamy już określenia Profil Firmy w Google. Na potrzeby tego artykułu będziemy w uproszczeniu używać nazwy – wizytówka Google, bo ta nadal najczęściej jest używana. W artykule przyjrzymy się kwestiom związanym z pozycjonowaniem wizytówki Google. Uzupełnij wizytówkę Google o podstawowe dane Twojej firmy …

Czytaj dalej

Czy warto inwestować w SEO?

SEO to nie tylko metoda związana z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. SEO to również świetny sposób, dzięki któremu można skutecznie pozyskiwać nowych klientów i nawiązywać z nimi trwałe relacje. Nawet świetnie przygotowania strona internetowa nie zawsze sprawi, że wygrasz z konkurencją w internecie. Pozycjonowanie strony internetowej sprawi, że będzie ona optymalnie widoczna. Wypozycjonowana strona internetowa – wyższe zyski …

Czytaj dalej

Proces tworzenia strony internetowej

Jak wyglądają etapy tworzenia strony internetowej w naszej agencji kreatywnej? Tworzenie strony internetowej to nie tylko pisanie kodu ale również cały proces twórczy i wymiana komunikacji z klientem celem poznania jego oczekiwań i wyobrażenia na temat swojej strony internetowej. Wywiad z klientem i poznanie jego oczekiwań Nasza pierwsza rozmowa z klientem dotyczy poznania jego oczekiwań co do strony internetowej. Zadajemy pytania …

Czytaj dalej

Blog w sklepie internetowym a SEO

Temat pozycjonowania sklepu internetowego omawialiśmy w tym artykule na naszym blogu. Istotnym narzędziem w przypadku pozycjonowania sklepu internetowego jest blog. Dlatego też, dziś bardziej szczegółowo przyjrzymy się tematyce prowadzenia bloga w sklepie internetowym. Blog w sklepie internetowym na którym publikujemy systematycznie wartościowe wpisy może bowiem bardzo przyczynić się do zwiększenia ruchu w naszym sklepie i wygenerowania większej sprzedaży. Z tego powodu …

Czytaj dalej

Optymalizacja sklepu internetowego

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez inwestowania w kampanie reklamowe? To pytanie jakie często zadają sobie właściciele sklepów internetowych. Dziś podpowiemy na co należy zwrócić uwagę w naszym sklepie internetowym tak aby zwiększyć sprzedaż. Pamiętaj, że dobra optymalizacja sklepu internetowego to już połowa sukcesu! Warto więc przeprowadzić ją rzetelnie albo zlecić agencji kreatywnej, która będzie wiedziała jak to zrobić aby spełnić wymagania Google. Design …

Czytaj dalej

Strona internetowa – trendy na 2024 r.

Z każdym rokiem liczba tworzonych stron internetowych rośnie. Dziś wiele marek nie wyobraża sobie funkcjonowania bez pozostawienia swojego śladu w Internecie. Witryna internetowa pełni rolę wizytówki danej marki. Jeśli planujesz swoją pierwszą stronę internetową lub modernizację istniejącej, to warto zapoznać się z obowiązującymi trendami dotyczącymi stron internetowych. Dzięki temu Twoja strona internetowa będzie nowoczesna i atrakcyjna dla użytkowników. Strony skoncentrowane na doświadczeniu …

Czytaj dalej

Strona internetowa firmy

Na co zwrócić uwagę w przypadku firmowej strony internetowej? Adres strony internetowej W przypadku wyboru adresu strony internetowej warto nie komplikować sprawy. Wybierz adres, który nie sprawi trudności użytkownikowi. Nazwa Twojej domeny powinna być unikalna ale i przede wszystkim łatwa do zapamiętania dla użytkownika. Ważne! Nie warto kopiować konkurencji i wybierać podobnie brzmiącej nazwy domeny. Wprowadzenie w błąd użytkowników, którzy zamiast …

Czytaj dalej

Fanpage firmy na Facebooku – czy ma sens?

Wiele firm, szuka sposobów promocji swoich marek w mediach społecznościowych. Często przy tej okazji pojawia się pytanie – czy Facebook jest odpowiednią do tego platformą? Niektórym z klientów naszej agencji kreatywnej Facebook początkowo wydawał się być platformą przestarzałą, przez co mniej atrakcyjną dla celów promocji marki. Nic bardziej mylnego! Facebook może być świetnym narzędziem do promocji marki. Należy jednak wiedzieć jak …

Czytaj dalej

SEO dla e-commerce

Pozyskiwanie nowych klientów z uwagi na rosnącą konkurencję bardzo trudne. Konkurencja nie omija również branży e-commerce. Najczęściej użytkownicy sieci zaglądają do sklepów internetowych, które wyświetlają się wysoko w wynikach wyszukiwania. Dlatego też, firmy z branży e-commerce często zaciekle walczą o to aby wyświetlać się w wynikach wyszukiwania jak najwyżej. Początkowo jednak dla nowo powstałych sklepów internetowych źródłem klientów są polecenia, czyli tzw. marketing szeptany, lub …

Czytaj dalej