Strona internetowa firmy

Na co zwrócić uwagę w przypadku firmowej strony internetowej? Adres strony internetowej W przypadku wyboru adresu strony internetowej warto nie komplikować sprawy. Wybierz adres, który nie sprawi trudności użytkownikowi. Nazwa Twojej domeny powinna być unikalna ale i przede wszystkim łatwa do zapamiętania dla użytkownika. Ważne! Nie warto kopiować konkurencji i wybierać podobnie brzmiącej nazwy domeny. Wprowadzenie w błąd użytkowników, którzy zamiast …

Czytaj dalej

Fanpage firmy na Facebooku – czy ma sens?

Wiele firm, szuka sposobów promocji swoich marek w mediach społecznościowych. Często przy tej okazji pojawia się pytanie – czy Facebook jest odpowiednią do tego platformą? Niektórym z klientów naszej agencji kreatywnej Facebook początkowo wydawał się być platformą przestarzałą, przez co mniej atrakcyjną dla celów promocji marki. Nic bardziej mylnego! Facebook może być świetnym narzędziem do promocji marki. Należy jednak wiedzieć jak …

Czytaj dalej

SEO dla e-commerce

Pozyskiwanie nowych klientów z uwagi na rosnącą konkurencję bardzo trudne. Konkurencja nie omija również branży e-commerce. Najczęściej użytkownicy sieci zaglądają do sklepów internetowych, które wyświetlają się wysoko w wynikach wyszukiwania. Dlatego też, firmy z branży e-commerce często zaciekle walczą o to aby wyświetlać się w wynikach wyszukiwania jak najwyżej. Początkowo jednak dla nowo powstałych sklepów internetowych źródłem klientów są polecenia, czyli tzw. marketing szeptany, lub …

Czytaj dalej

Pozycjonowanie na rynku lokalnym

Czym jest pozycjonowanie lokalne marki? Lokalne pozycjonowanie marki (dotyczy podmiotu gospodarczego jak i indywidualnego twórcy) to strategia marketingowa, która koncentruje się na zwiększaniu widoczności i rangi danej marki w wynikach wyszukiwania internetowego, szczególnie w kontekście lokalnym. W praktyce oznacza to optymalizację witryny internetowej firmy oraz działań promocyjnych tak, aby marka była bardziej widoczna dla osób szukających produktów lub usług w …

Czytaj dalej

Content marketing

Content margeting w strategii SEO Obecnie bez konkurencja marek i twórców sieci jest bardzo duża. Bez skutecznej strategii marketingowej Twoja witryna może zginąć w internetowym gąszczu, a Ty sam możesz przez to nie dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, którzy szukają produktów i usług w sieci. Warto w strategii SEO zastosować content marketing. Jest to świetny sposób na zwiększenie widoczności marki …

Czytaj dalej

Proces tworzenia logo dla marki

Logo jako kluczowy element identyfikacji marki Logo jest nieodłącznym elementem wizerunku każdej firmy. To nie tylko graficzny znak, ale także podstawowy element identyfikacji marki. Ma ogromne znaczenie dla wizerunku firmy, ponieważ często jest pierwszym elementem, z którym klienci mają kontakt. Dlatego tak istotne jest, aby logo było odpowiednio zaprojektowane i odzwierciedlało charakter oraz wartości marki. Czym powinno charakteryzować się dobre …

Czytaj dalej

SEO – czyli jak poprawić widoczność strony internetowej?

SEO, czyli Search Engine Optimization (Optymalizacja dla Wyszukiwarek), to zbiór strategii, technik i działań mających na celu poprawę widoczności strony internetowej w wynikach organicznych (niereklamowych) wyszukiwarek internetowych. Głównym celem SEO jest zwiększenie ruchu na stronie poprzez uzyskanie lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania dla określonych fraz kluczowych. Co to jest SEO w praktyce? Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep internetowy z elegancką odzieżą …

Czytaj dalej
grafik pracy dla gastronomii - automatyczne planowanie grafiku pracy

Grafik pracy dla gastronomii

W 2023 roku intensywnie pracowaliśmy nad systemem planowania grafiku pracy dla gastronomii i owocem tej pracy jest aplikacja internetowa RestoReach. Dzięki aplikacji RestoReach możesz zaplanować grafik pracy dla swoich pracowników wykonujących pracę w różnych lokalizacjach.  Planowanie grafiku pracy w gastronomii dla wielu lokalizacji i pracowników z naszą aplikacją internetową jest bardzo szybkie i intuicyjne. Poza planowaniem grafiku pracy aplikacja oferuje …

Czytaj dalej

Wdrożenie Nextcloud Onlyoffice

W ostatnim czasie rozwiązania open source zyskują coraz bardziej na popularności – nic dziwnego, skoro możemy zastąpić wiele popularnych aplikacji ich darmowymi wersjami o bardzo zbliżonej funkcjonalności a co najważniejsze, nie ponosząc przy tym kosztów. W dzisiejszym artykule poruszymy integrację NextCloud z OnlyOffice jako świetnej alternatywy dla Google Workspace. W ramach integracji Nextcloud z OnlyOffice otrzymujesz większy zestaw funkcjonalności, niż …

Czytaj dalej

Współdzielenie plików Nextcloud

Współdzielenie plików w dobie pracy zdalnej jest zdecydowanie standardem i korzystają z tego wszystkie korporację. Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań pozwalających na współdzielenie plików nawet w mniejszych firmach w przystępnych cenach. W tym artykule dowiesz się jakiego programu użyć do współdzielenia w swojej firmie, gdzie współdzielenie sprawdza się najbardziej oraz jakie są zalety takiego rozwiązania. W swojej ofercie posiadamy …

Czytaj dalej