Systemy Helpdesk
Dzięki wykorzystaniu systemu ticket’owego jesteś pewien, że żadna wiadomość od klienta Cię nie ominie. Śledź czasy obsługi zgłoszenia i dziel zgłoszenia między członków zespołów. Z systemów ticketowych korzysta wiele firm na całym świecie - wprowadzenie takiego systemu nawet w małej firmie daje wiele korzyści i wpłynie pozytywnie na jakość i czas obsługi klienta. Do systemu ticketowego można dołączyć kompendium wiedzy dla klienta - ważne informacje dotyczące obsługi / korzystania z produktu.

Korzyści
Zachęcamy do zapoznania się również z naszą ofertą na infolinię 3CX - które świetnie współgra wraz z systemem ticketowym
- Skrócenie czasu obsługi klienta
- Monitorowanie czasu odpowiedzi do klienta (SLA)
- Współpraca zespołowa przy odpowiedziach
- Możliwość utworzenia poradnika dla klientów
- Odpowiedzi wysyłane są z Twojej domeny!
System ticketowy daje również zgrupowaną historię dotyczącą danego klienta - wszystkie wiadomości znajdują się w jednym miejscu. Takie rozwiązanie znacznie ułatwia pracę, a klient może otrzymać pomoc z znacznie szybszym czasie. Szybszy czas obsługi przekłada się na zadowolenie Twojego klienta.
Po oddanym projekcie prowadzimy również szkolenie z obsługi systemu - przeprowadzamy wstępną konfigurację systemową.