Pozycjonowanie wizytówki Google
Na wstępie przypomnijmy, że do niedawna posługiwaliśmy się nazwą wizytówka Google Moja Firma, a od 2022 r. używamy już określenia Profil Firmy w Google. Na potrzeby tego artykułu będziemy w uproszczeniu używać nazwy – wizytówka Google, bo ta nadal najczęściej jest używana. W artykule przyjrzymy się kwestiom związanym z pozycjonowaniem wizytówki Google. Uzupełnij wizytówkę Google o podstawowe dane Twojej firmy …
Continue Reading
Jak przygotować przelewy seryjne w mBanku?
Przelewy seryjne znacząco mogą skrócić czas, który poświęcasz na wykonanie przelewów z wynagrodzeniem do swoich pracowników czy kontrahentów.
Continue Reading
Optymalizacja sklepu internetowego
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez inwestowania w kampanie reklamowe? To pytanie jakie często zadają sobie właściciele sklepów internetowych. Dziś podpowiemy na co należy zwrócić uwagę w naszym sklepie internetowym tak aby zwiększyć sprzedaż. Pamiętaj, że dobra optymalizacja sklepu internetowego to już połowa sukcesu! Warto więc przeprowadzić ją rzetelnie albo zlecić agencji kreatywnej, która będzie wiedziała jak to zrobić aby spełnić wymagania Google. Design …
Continue Reading
Strona internetowa – trendy na 2024 r.
Z każdym rokiem liczba tworzonych stron internetowych rośnie. Dziś wiele marek nie wyobraża sobie funkcjonowania bez pozostawienia swojego śladu w Internecie. Witryna internetowa pełni rolę wizytówki danej marki. Jeśli planujesz swoją pierwszą stronę internetową lub modernizację istniejącej, to warto zapoznać się z obowiązującymi trendami dotyczącymi stron internetowych. Dzięki temu Twoja strona internetowa będzie nowoczesna i atrakcyjna dla użytkowników. Strony skoncentrowane na doświadczeniu …
Continue Reading
Strona internetowa firmy
Na co zwrócić uwagę w przypadku firmowej strony internetowej? Adres strony internetowej W przypadku wyboru adresu strony internetowej warto nie komplikować sprawy. Wybierz adres, który nie sprawi trudności użytkownikowi. Nazwa Twojej domeny powinna być unikalna ale i przede wszystkim łatwa do zapamiętania dla użytkownika. Ważne! Nie warto kopiować konkurencji i wybierać podobnie brzmiącej nazwy domeny. Wprowadzenie w błąd użytkowników, którzy zamiast …
Continue Reading
Fanpage firmy na Facebooku – czy ma sens?
Wiele firm, szuka sposobów promocji swoich marek w mediach społecznościowych. Często przy tej okazji pojawia się pytanie – czy Facebook jest odpowiednią do tego platformą? Niektórym z klientów naszej agencji kreatywnej Facebook początkowo wydawał się być platformą przestarzałą, przez co mniej atrakcyjną dla celów promocji marki. Nic bardziej mylnego! Facebook może być świetnym narzędziem do promocji marki. Należy jednak wiedzieć jak …
Continue Reading
SEO dla e-commerce
Pozyskiwanie nowych klientów z uwagi na rosnącą konkurencję bardzo trudne. Konkurencja nie omija również branży e-commerce. Najczęściej użytkownicy sieci zaglądają do sklepów internetowych, które wyświetlają się wysoko w wynikach wyszukiwania. Dlatego też, firmy z branży e-commerce często zaciekle walczą o to aby wyświetlać się w wynikach wyszukiwania jak najwyżej. Początkowo jednak dla nowo powstałych sklepów internetowych źródłem klientów są polecenia, czyli tzw. marketing szeptany, lub …
Continue Reading
Content marketing
Content margeting w strategii SEO Obecnie bez konkurencja marek i twórców sieci jest bardzo duża. Bez skutecznej strategii marketingowej Twoja witryna może zginąć w internetowym gąszczu, a Ty sam możesz przez to nie dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, którzy szukają produktów i usług w sieci. Warto w strategii SEO zastosować content marketing. Jest to świetny sposób na zwiększenie widoczności marki …
Continue Reading
Proces tworzenia logo dla marki
Dowiedz się jak wygląda proces tworzenia loga dla firmy.
Continue Reading
SEO – czyli jak poprawić widoczność strony internetowej?
SEO, czyli Search Engine Optimization (Optymalizacja dla Wyszukiwarek), to zbiór strategii, technik i działań mających na celu poprawę widoczności strony internetowej w wynikach organicznych (niereklamowych) wyszukiwarek internetowych. Głównym celem SEO jest zwiększenie ruchu na stronie poprzez uzyskanie lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania dla określonych fraz kluczowych. Co to jest SEO w praktyce? Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep internetowy z elegancką odzieżą …
Continue Reading